våren är häär

bara jag som tycker vädret är oerhört underbart idag:D? solen lysser,det är varmt och man hör fåglarna kvittra när jag gick hem med Miranda idag,åååh så underbart! Dock så blåser det lite för mycket men ändå skönt ute! Är super glad för att sommaren börja komma..Kan inte bli bättre;) Måste sätta mig och plugga lite innan jag börjar göra mina "berömda" pannkakor som Linn tjatar.. Sen åker jag iväg en sväng med min morbror och Simon som ska övningsköra..super kul:D Och imon är det ingen vanlig dag för det är min fördelsedag:D

passade på att äta en glass påvägen hem ;)
ddd

naaw..älskar mina släktningar..Skickar alltid små söta kort till mig;) Förväntar mig ännu mera såna..*blink*
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0