Måndagar?

Godmorgon! Vaknade med att solen lös in in ummet,Både sur och glad idag och trött..Skulle vilja sova mycket längre..Sover ju inte ut ordentligt på helgerna som inte är så bra;) Det är Måndag iallafall och ny vecka med nya problem börjar,och samtidigt fyller jag 16 på onsdag,WIHO!! Får se vad som händer i veckan ;)


Något jag inte gillar med Måndagar är att man alltid är så jäkla trött..har bestämt att jag ska gå och lägga mig tidigt idag fast dock kan jag inte det för jag måste se BB..Får se hur jag gör;) svårt beslut..haha! Hoppas att vädret kan hålla sig till vår/sommar nu så vi slipper snön och det tråkiga vädret,tack!

Hoppas ni får en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: Linnea - En ponnyryttare

söt blogg ^^

2011-03-21 @ 09:43:33
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0