lowiiisah inte lovisa

Godkväll!;) just nu sitter ni här och läser min blogg och tänker * ooh fuck noo,inte ett inlägg från den bitchen igen* nee skoja bara,Tycker jag är super snäll och trevlig;) Men stör mig på vissa saker.. får många kommetarer för varför jag skriver lowiiisah istället för lovisa..Jo nu är det såhär att när alla hade BDB osv Så kom min kompis på det till mig,istället för lovisa då alltså och tänkte shiit värsta coolt då ju..Nu är det en vana för mig och beskriver vem jag är..Dock vet jag inte hur många gånger jag ändrat och donat med det namnet..Men kan bara säga att jag skriver lowiiisah så för det är jag..Lovisa är inte jag..Har skrivit så i 2 år nu lixom..Bara vänj er bitches;) Sen så utalar jag det inget speciellt som många tror..Säger bara lovisa som vanligt fast skriver det lite krånligare..Var allt jag skulle säga i detta "onödiga inlägget" Ska göra lite té för jag fryser och sätta mig ner och plugga..Sicken härlig Tisdagskväll;) skönt med min födelsedag imon :D

Ps..Sitter och jobbar med min nya header och design,Tycker det är super spännande:D Får se när den komme upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0