kan inte hålla mig (!!)

satt nyss och smaskar på en putteliten blåbärspaj,Var dock inte sugen på det..så den åkte i soptunnan och tog en bit gräddglass istället med krossade choklarbitar..MUMS:D en av mina favoriter faktiskt! Dock så verkar det som alla är mina favoriter..Samt skulle jag ju börja äta nyttigt så jag går ner några kilon..fy mig! ut och springa imon igen..Sprang faktiskt en liten stund idag,upp och ner i trppor samt styrketräning;) vi flyttade ju ut saker ur en lägenhet med 1000 trappsteg snacka om svettig man blev..haha! Ska snart sätta mig vid tven och kolla BB sen sova och tagga skola imon..Vi ska på teater;)

svårt att hålla sig när man säg den här läckerbiten i frysen ;)
iubk

Kommentarer
Postat av: Eric

Oooooh fuck you! Soptunnan?!?! Du skulle ju spara åt mig :'( nu blir jag ju ledsen :(

2011-03-27 @ 20:45:45
Postat av: jasmine

Söt blogg! Gjort något roligt nu under sommaren? :D

2011-07-14 @ 17:21:17
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0