frukost + fråga

Godmorgon..Ni har väll inte glömt att vrida fram klockan en timme igår ;)? höll faktiskt nästan på att göra det! haha..Somnade jätte tidigt igår därför jag vaknade såhär tidigt..Dock så låg jag och vred mig i sängen i en timme utan att jag kunde somna om imorse så fick nog,Så stack upp och gjorde frukost..tog yoghurt med smak av skogsbär och citronvatten,Mycket gott ;) Måste gå ner några kilon innan sommaren nu.
ska även svara på en trevlig fråga som jag fick av en läsare :)

vad har du sökt till för gymnasie /linje? :)

svar: jag har sökt till 3 stycken faktiskt..Den första så har jag tagit växjö fria med omvårnad..Sen katedral med estetiska och tillsist teknikum med omvårnad..Men har ångrat mitt val så nästa månad ska jag byta plats på växjö fria och katedral eftersom jag vill dansa:)
Min frukost och såklart mitt tablett ;) Man ser den knappt..haha! visst är den gullig?
gfg

Kommentarer
Postat av: läet pinokio

fin blogg :)

2011-03-27 @ 10:38:43
URL: http://iiifes.blogg.se/
Postat av: emma

fin blogg! & anmäl dig gärna i min dagens blogg! :)

2011-03-27 @ 12:10:32
URL: http://emmaaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0